מוקד מידע ותשלומים טלפוני

מוקד המידע והתשלומים מספק פתרון נוח וזמין לברורים, תשלומים, מתן מידע וביצוע פעולות במגוון השירותים הנוגעים לחיובי העירייה השונים. המוקד שם לו למטרה לטייב את נגישות התושבים לשירותים ולאפשר ביצוע מגוון מרבי של פעולות ללא צורך בהגעה פיזית לעירייה.
 
המוקד עומד ברמות שרות גבוהות ביותר ושם דגש על איכות המענה ומהירותו.
 
המוקד משתמש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לתת שרות הולם וניהול הפניות ע"י מערכת  CRM  לקהל לקוחותיו. מאז פתיחתו מראה המוקד גידול ניכר בנפח הפעילות המתבצעת דרכו - דבר המעיד על נחיצות וטיב השרות הניתן.
 

יתרונות מוקד המידע והתשלומים טלפוני

  • המוקד פתח אפיק נוסף לקבלת שירותים מהעירייה ללא צורך בהגעה פיזית.
  • הגדלת הנגישות לתושבים ע"י הארכת משך השרות מעבר לשעות העבודה השגרתיות בעירייה.

עיקר השירותים

מידע:

  • קבלת מידע מקיף על מצב חשבונות הארנונה.
  • קבלת מידע על תהליכים ומסמכים אותם יש להגיש עבור השירותים השונים.
  • קבלת מידע מקיף על סוגי ההנחות והזכאויות השונות.
  • משלוח/קבלת טפסים לשירותים השונים באמצעות: דואר, פקס, דוא"ל.

תשלומים בכרטיס אשראי:

  • תשלום חשבונות הארנונה
  • תשלום דוחות חניה/פיקוח עירוני
  • תשלומי מנהל החינוך

ביצוע פעולות:

  • החלפת משלמים לנכס
  • הנחות
  • אישורי טאבו
  • עדכון פרטים אישים
  • הפקת שוברים לתשלום
  • עדכון אמצעי פרטי תשלום (הו"ק בנקאית/הו"ק באשראי)

יצירת קשר עם מוקדי מידע ותשלומים טלפוני:  

ארנונה:08-6206511 
דוחות חניה: 08-6205111
אימייל:  mokedg@br7.org.il
שעות פעילות: ימים א-ה 08:00-17:00